NAPA Talks
2018
10:00–10:45
Cardboard Workshop: Trends, Sustainability and Design
From Megatrend to Packaging. Why is sustainability important? Tips & tricks about designing with Cardboard.
Workshop instructors: Joel Dubois (Sales Director Cardboard) and Christoffer Windal (Business Development Manager Nordic) / BillerudKorsnäs (Sweden)
The workshop will be held in English
Maximum number of participants - 20 persons
Kartono kūrybinės dirbtuvės: Tendencijos, tvarumas, dizainas
Nuo „mega trendo“ iki pakuotės. Kodėl tvarumas yra svarbus? Patarimai ir gudrybės apie darbą su kartonu.
Dirbtuves ves: Joel Dubois (kartono pardavimų direktorius) ir Christoffer Windal (verslo plėtros vadovas Šiaurės šalims) / „BillerudKorsnäs“ (Švedija)
Kūrybinės dirbtuvės vyks anglų kalba
Dalyvių skaičius - 20 žm.
10:55–11:20
Speaking the same language with designers
Speak to be heard: the importance of flawless communication. How much attention does it need?
Asta Navikaitė (Product Development Manager) / MV Group Production
Lecture in Lithuanian
Kaip (susi)kalbėti su dizaineriais
Kaip kalbėti, kad mus girdėtų? Komunikacijos įtaka rezultato sėkmei arba nesėkmei ir kiek tam reikėtų skirti dėmesio?
Asta Navikaitė (naujų produktų kūrimo projektų vadovė) / „MV Group Production“
Pranešimas lietuvių kalba
11:25–11:55
Can strategy bring more innovations?
Everyone admires edible packaging and bottles made out of recycled Ocean plastic, but those innovations are far away from our store shelves. Where should we search for this courage to innovate? How can we know if the innovation will pay back?
Goda Gutautaitė (Partner & Creative Strategist) and Marius Ratkevičius (Partner & Brand Strategist) / Hungry Scout
Lecture in Lithuanian
Ar gali strategija paskatinti inovacijas?
Visus žavi maisto pakuotės ir buteliai, pagaminti iš vandenynuose sužvejoto ir perdirbto plastiko, tačiau nežinia, kada panašios naujovės pasieks mūsų parduotuvių lentynas. Kur ieškoti drąsos ir įkvėpimo naujovėms? Kaip sužinoti, ar jų įdiegimas atsipirks?
Goda Gutautaitė (partnerė ir kūrybos strategė) ir Marius Ratkevičius (partneris ir prekės ženklo strategas) / „Hungry Scout“
Pranešimas lietuvių kalba
12:00–12:30
How to not screw-up your packaging design
We enjoy talking about trends and innovations in design or engage in future predictions yet we often neglect the simple rules. True life stories and real situations from the agency’s creative routine.
Motiejus Gaigalas (Creative Director) / Moon Troops Creative agency
Lecture in Lithuanian
Kaip nesusimauti kuriant pakuotės dizainą
Neretai kalbame apie dizaino tendencijas ir inovacijas, bandome nuspėti ateitį, tačiau dažnai pamirštame paprastus principus. Tikros, nepagražintos istorijos ir gyvenimiškos situacijos apie tai, kaip nesusimauti kuriant pakuotės dizainą.
Motiejus Gaigalas (kūrybos vadovas) / „Moon Troops“ kūrybinė agentūra
Pranešimas lietuvių kalba
12:30–13:00
Break / Pertrauka
13:00–13:20
Sustainable Future: Collaborate or Die
Evolution into a sustainable future through collaboration. How will it happen, and who will be the key players?
Juozas Baranauskas (Sales Account Manager) / Tygelis Pack
Lecture in English
Tvari ateitis: bendradarbiauk arba mirk
Evoliucija į tvarią ateitį. Kaip ji įvyks ir kas bus pagrindiniai žaidėjai?
Juozas Baranauskas (Pardavimų ir projektų vadybininkas) / „Tygelis Pack“
Pranešimas anglų kalba
13:25–13:45
Typography in packaging
Typography as a fundamental element of your packaging design.
When done right, it can change the face of your whole brand.
Tadas Karpavičius (Graphic Designer, Art Director)
Lecture in Lithuanian
Tipografikos panaudojimas pakuotėse
Pakalbėkime apie šriftą kaip pagrindinį jūsų pakuotės dizaino elementą. Tikslingai panaudojus, jis gali visiškai pakeisti jūsų prekės ženklo įvaizdį.
Tadas Karpavičius (grafikos dizaineris, meno vadovas)
Pranešimas lietuvių kalba
13:50–14:20
Packaging of tomorrow: How to bring interactivity to label design
Today’s shelf is packed with the variety of choices. To differentiate, brands look for new ways to interact with consumers. Some bring new features to their packaging to appeal to five consumer senses, while others explore digital technologies and integrate smart labeling solutions such as NFC and Augmented Reality in their packaging design.
Vladimir Tyulpin (Business Development Manager) / Avery Dennison (The Netherlands)
Lecture in English
Rytojaus pakuotės: kaip suteikti interaktyvumo etikečių dizainui
Šiandien parduotuvių lentynos yra perpildytos pasirinkimo įvairove. Siekdami būti labiau pastebėti, prekių ženklai ieško naujų sąveikos su vartotojais būdų. Vieni, pridėdami vis naujų privalumų, bando apeliuoti į visus penkis vartotojo pojūčius. Kiti eksperimentuoja su skaitmeninėmis technologijomis, diegdami tokius išmaniuosius etikečių sprendimus kaip NFC (Near Field Communication – angl. artimojo lauko komunikacija) ir išplėstinė realybė.
Vladimir Tyulpin (verslo plėtros vadybininkas) / „Avery Dennison“ (Nyderlandai)
Pranešimas anglų kalba