top of page

NAPA Talks

2018

10:00–10:45
Cardboard Workshop: Trends, Sustainability and Design

From Megatrend to Packaging. Why is sustainability important? Tips & tricks about designing with Cardboard.

Workshop instructors: Joel Dubois (Sales Director Cardboard) and Christoffer Windal (Business Development Manager Nordic) / BillerudKorsnäs (Sweden)

The workshop will be held in English

Maximum number of participants - 20 persons

 

Kartono kūrybinės dirbtuvės: Tendencijos, tvarumas, dizainas 

Nuo „mega trendo“ iki pakuotės. Kodėl tvarumas yra svarbus? Patarimai ir gudrybės apie darbą su kartonu.

Dirbtuves ves: Joel Dubois (kartono pardavimų direktorius) ir Christoffer Windal (verslo plėtros vadovas Šiaurės šalims) / „BillerudKorsnäs“ (Švedija)

Kūrybinės dirbtuvės vyks anglų kalba

Dalyvių skaičius - 20 žm.

10:55–11:20
Speaking the same language with designers

Speak to be heard: the importance of flawless communication. How much attention does it need?

Asta Navikaitė (Product Development Manager) / MV Group Production

Lecture in Lithuanian

 

Kaip (susi)kalbėti su dizaineriais 

Kaip kalbėti, kad mus girdėtų? Komunikacijos įtaka rezultato sėkmei arba nesėkmei ir kiek tam reikėtų skirti dėmesio?

Asta Navikaitė (naujų produktų kūrimo projektų vadovė) / „MV Group Production“

Pranešimas lietuvių kalba

11:25–11:55
Can strategy bring more innovations?

Everyone admires edible packaging and bottles made out of recycled Ocean plastic, but those innovations are far away from our store shelves. Where should we search for this courage to innovate? How can we know if the innovation will pay back?

Goda Gutautaitė (Partner & Creative Strategist) and Marius Ratkevičius (Partner & Brand Strategist) / Hungry Scout

Lecture in Lithuanian

 

Ar gali strategija paskatinti inovacijas? 

Visus žavi maisto pakuotės ir buteliai, pagaminti iš vandenynuose sužvejoto ir perdirbto plastiko, tačiau nežinia, kada panašios naujovės pasieks mūsų parduotuvių lentynas. Kur ieškoti drąsos ir įkvėpimo naujovėms? Kaip sužinoti, ar jų įdiegimas atsipirks?

Goda Gutautaitė (partnerė ir kūrybos strategė) ir Marius Ratkevičius (partneris ir prekės ženklo strategas) / „Hungry Scout“

Pranešimas lietuvių kalba

12:00–12:30
How to not screw-up your packaging design

We enjoy talking about trends and innovations in design or engage in future predictions yet we often neglect the simple rules. True life stories and real situations from the agency’s creative routine.

Motiejus Gaigalas (Creative Director) / Moon Troops Creative agency

Lecture in Lithuanian

 

Kaip nesusimauti kuriant pakuotės dizainą 

Neretai kalbame apie dizaino tendencijas ir inovacijas, bandome nuspėti ateitį, tačiau dažnai pamirštame paprastus principus. Tikros, nepagražintos istorijos ir gyvenimiškos situacijos apie tai, kaip nesusimauti kuriant pakuotės dizainą.

Motiejus Gaigalas (kūrybos vadovas) / „Moon Troops“ kūrybinė agentūra

Pranešimas lietuvių kalba

12:30–13:00
Break / Pertrauka
13:00–13:20
Sustainable Future: Collaborate or Die

Evolution into a sustainable future through collaboration. How will it happen, and who will be the key players?

Juozas Baranauskas (Sales Account Manager) / Tygelis Pack

Lecture in English

 

Tvari ateitis: bendradarbiauk arba mirk 

Evoliucija į tvarią ateitį. Kaip ji įvyks ir kas bus pagrindiniai žaidėjai?

Juozas Baranauskas (Pardavimų ir projektų vadybininkas) / „Tygelis Pack“

Pranešimas anglų kalba

13:25–13:45
Typography in packaging

Typography as a fundamental element of your packaging design.

When done right, it can change the face of your whole brand.

Tadas Karpavičius (Graphic Designer, Art Director)

Lecture in Lithuanian

 

Tipografikos panaudojimas pakuotėse 

Pakalbėkime apie šriftą kaip pagrindinį jūsų pakuotės dizaino elementą. Tikslingai panaudojus, jis gali visiškai pakeisti jūsų prekės ženklo įvaizdį.

Tadas Karpavičius (grafikos dizaineris, meno vadovas)

Pranešimas lietuvių kalba

13:50–14:20
Packaging of tomorrow: How to bring interactivity to label design

Today’s shelf is packed with the variety of choices. To differentiate, brands look for new ways to interact with consumers. Some bring new features to their packaging to appeal to five consumer senses, while others explore digital technologies and integrate smart labeling solutions such as NFC and Augmented Reality in their packaging design.

Vladimir Tyulpin (Business Development Manager) / Avery Dennison (The Netherlands)

Lecture in English

 

Rytojaus pakuotės: kaip suteikti interaktyvumo etikečių dizainui

Šiandien parduotuvių lentynos yra perpildytos pasirinkimo įvairove. Siekdami būti labiau pastebėti, prekių ženklai ieško naujų sąveikos su vartotojais būdų. Vieni, pridėdami vis naujų privalumų, bando apeliuoti į visus penkis vartotojo pojūčius. Kiti eksperimentuoja su skaitmeninėmis technologijomis, diegdami tokius išmaniuosius etikečių sprendimus kaip NFC (Near Field Communication – angl. artimojo lauko komunikacija) ir išplėstinė realybė.

Vladimir Tyulpin (verslo plėtros vadybininkas) / „Avery Dennison“ (Nyderlandai)

Pranešimas anglų kalba

14:20–00:00
Networking / Pokalbiai
bottom of page