top of page
Napa_talks_2020_01.jpg

NAPA Talks

2021

13:10–13:55
Guilty design

We need to create a tasteful packaging, a logo that creates an impression of credibility, a visual identity that communicates environmental friendliness, in short, reality needs to be manipulated. And here the question arises, where does the morality of design begin and end?

Jonas Liugaila (Design Strategist) / CRITICAL

Lecture in Lithuanian

 

Kaltas dizainas

Reikia sukurti skaniai atrodančią pakuotę, patikimumo įspūdį kuriantį logotipą, ekologiškumą komunikuojantį vizualinį identitetą, trumpiau tariant, reikia manipuliuoti realybe. O čia kyla klausimas, kur prasideda ir kur baigiasi dizaino moralė?

Jonas Liugaila (Dizaino strategas) / CRITICAL

Pranešimas lietuvių kalba

Jonas Liugaila © Dainius Ščiuka.jpeg
13:55–14:40
How to achieve sustainability, education and transparency in packaging

Cooperation between the brands, design, manufacturing, and materials sectors is one of the most important factors in developing optimal, sustainable, and workable packaging solutions. Clearly educated, real data-based, and transparently communicated packaging projects lead to success.

Juozas Baranauskas (Sustainable packaging development consultant)

Lecture in Lithuanian

 

Kaip pakuotėse pasiekti tvarumą, edukaciją ir skaidrumą 

Prekės ženklų, dizaino, gamybos ir medžiagų sektorių bendradarbiavimas yra vienas svarbiausių faktorių kuriant optimalius, tvarius ir veikiančius pakuočių sprendimus. Aiškiai edukuojantys, realiais duomenimis paremti ir skaidriai iškomunikuoti pakuočių projektai yra kelias į sėkmę.

Juozas Baranauskas (Tvarių pakuočių vystymo konsultantas)

Pranešimas lietuvių kalba

Juozas-Baranauskas-bw.png
14:40–15:25
Rainbow: how to help it, not "wash" it

The role of brands in the fight for LGBTQ + rights and how to do it responsibly.

Mantas Velykis (Executive Creative Director) / CLINIC 212

Lecture in Lithuanian

 

Vaivorykštė: kaip jai padėti, o ne „išplauti“

Prekės ženklų vaidmuo kovoje už LGBTQ+ teises ir kaip tai daryti atsakingai.

Mantas Velykis (Vykdantysis kūrybos vadovas) / CLINIC 212

Pranešimas lietuvių kalba

mantas velykis foto.jpeg
15:25 - 16:00
Lunch break
16:00–16:45
Design and recycling

Evelio Mattos (Creator and Host) / Package Design Unboxd

Lecture in English

 

Dizainas ir perdirbimas

Evelio Mattos (Kūrėjas ir vedėjas) / Package Design Unboxd

Pranešimas anglų kalba

Evelio_edited.jpg
16:45–17:30
Designing Nature: Contemporary Shapes of Brasil. From Rio Olympic Games to Body Culture.

Previously as a partner and creative director at Tátil, Fernanda was head of the team that created branding and design for the Rio 2016 Olympic Games.

Fernanda Saboia (Creative Director and Owner) / Fernanda Saboia Design

Lecture in English

 

Gamtos dizainas: šiuolaikinės Brazilijos formos. Nuo Rio olimpinių žaidynių iki kūno kultūros.

Anksčiau būdama „Tátil“ partnere ir kūrybos direktore Fernanda vadovavo komandai, kuri kūrė prekės ženklą ir dizainą 2016 m. Rio de Žaneiro olimpinėms žaidynėms

Fernanda Saboia (Kūrybos vadovė ir savininkė) / Fernanda Saboia Design

Pranešimas anglų kalba

NAPA-Jury-1080x1080-Fernanda.png
18:00 - 20:00
Awards
NAPA Talks 2020
bottom of page